Een nieuwe jas voor Spring

Het is je vast opgevallen. Het e-magazine dat je nu leest, ziet er anders uit dan je van ons gewend bent. Dat klopt. Maak kennis met onze nieuwe huisstijl!

Waarom een nieuwe huisstijl?

Een huisstijl is als een nieuwe jas. Deze moet je smaak zijn, je beschermen tegen de weersinvloeden én de juiste pasvorm hebben. Soms groei je uit je jas en dan is het tijd voor een nieuwe. Met de huisstijl van Spring is het net zo. Een goede huisstijl geeft de identiteit van een organisatie weer. De afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan die identiteit van Spring. Er staat een prachtige en krachtige organisatie die anderen iets te bieden heeft en heel graag in verbinding met anderen voor kinderen veel wil bereiken. Kortom, we zijn uit onze oude jas gegroeid en zijn klaar voor een nieuwe.

In maart vertelde directeur-bestuurder Annet van Zon al iets over onze nieuwe huisstijl. Heb je dit gemist? Bekijk dan het filmpje via deze link.

Meedoen is veel leuker als je iets te zeggen hebt!

Dit is het leidend principe voor de nieuwe stijl. Het gaat over oprecht geïnteresseerd zijn in de ander. Over nieuwsgierig zijn naar elkaar, verbinding en elkaar opzoeken. Dat straalt de nieuwe stijl ook uit: open, transparant en uitnodigend. We vragen letterlijk aan iedereen 'Kom je meedoen?'

Wat gaat er veranderen?

Als je goed kijkt, zie je dat er al veel veranderd is. De website is vernieuwd, het ouderportaal ziet er anders uit en onze socials zoals Facebook, Instagram en LinkedIn hebben al de nieuwe stijl. De komende tijd zullen we stap voor stap nog veel meer aanpassen. Alle locaties krijgen nieuwe borden, onze brochures, posters en flyers worden aangepast en natuurlijk ook alle andere materialen. Onze nieuwe huisstijl zal steeds vaker zichtbaar zijn. We zijn nieuwsgierig wat je ervan vindt!